En geç Perşembe Günü Saat:18:00'a Kadar Kargo
Acil Servis Yönetimi Kitabı 2017
BÖLÜM 1 Liderlik Prensipleri
1 Liderlik, Yönetim ve Motivasyon
2 Vizyon, Misyon, Değerler, Strateji ve Taktikler: Hastalara Hizmet, Ekibe Hizmet
3 Değişim ve Proje Yönetimi: Pratik Bir Yaklaşım
4 Yönetici Gücün Etkin Kullanımı: Ön Cepheden Bir Bakış Açısı
5 Acil Servisin Hastane Yönetimi İle Etkileşimi
6 Örgütlerde Yönetim Profesyonelleri: Hekim ve Hemşire Liderlerin Rolü
7 Hasta Güvenliği: Hata Ayıklama
8 Çatışma Yönetimi
9 Toplantıların Etkili Şekilde Gerçekleştirilmesi
10 Acil Serviste Müşteri Hizmetleri
11 Yazılı Belge / Cümle Kalıbı: Hizmeti Geliştirmek için Kanıta Dayalı Dilin Kullanımı
12 Acil Serviste Takım Çalışması ve Disiplini
13 Kişisel ve Profesyonel Denge Sağlama
BÖLÜM 2 Operasyonlar: Genel
14 Liderlik, Tıbbi Yöneticilik
15 Liderlik, Hemşirelik Direktörü
16 Acil Serviste Hekim-Hemşire Yöneticisi İlişkisi
17 Acil Servis Personel İstihdamı
18 Hemşire İstihdamı
19 Acil Hekim ve Hemşirelerinin Verimliliğinin Değerlendirilmesi
20 Acil Serviste Hekim Yardımcılarıve Pratisyen Hemşireler
21 Tıbbi Sekreterlik
22 Acil Servis Mevzuatının Getirdiği Düzenlemeler ve İlaçla Tedavi Mutabakatı
23 Acil Serviste Şiddet
24 Acil Serviste Yaşam Sonu Sorunları
25 Acil Servis Tasarımı
26 Acil Servis Hizmetlerinin Etkin Pazarlaması
27 Acil Servis Hastalarına Çok Kültürlü Yaklaşım
28 Acil Servis Altyapısı
BÖLÜM 3 Operasyonlar: Akış
29 Hasta Süreci: Neden Önemlidir, Nasıl Çözülür – Giriş
30 Hasta Akış Prensipleri
31 Triaj, Hasta Tanılama, Sınıflandırma, Bölümleme ve Kayıt
32 Ön-Değerlendirmeli Akış: Ekip Triajı ve Tedavisi, Triajda Sağlık
Personeli ve Diğer Yaratıcı Stratejiler
33 Ön Değerlendirmeli Hasta Bakımı: Triajda
34 Hızlı Bakı İsim Değil Fiildir: Acil Servis Hızlı Bakı Birimlerinin Rolü
35 Hekimle Temastan Çıkış Kararına Kadar Hasta Akışının Optimizasyonu
36 Acil Servislerde Gözlem ve Hızlı Tedavi Birimlerinin Rolü
37 Hasta Kabullerinin Hızlandırılması
38 Klinikten Ayrılış Kararı: Zorlu Son
39 Beklemeyi Yönetmek: Bekleyişin Psikolojisi
40 Hastane Genelinde Hasta Akışı ve Acil Servis
41 Tam Kapasiteye Ulaşmak İçin Etkin Çözümler
BÖLÜM 4 Operasyon: Acil Servis Uzmanlık
42 Göğüs Ağrısı Üniteleri
43 Travma Merkezi Uzmanlaşması
44 Zehir Merkezi Bakımı
45 Pediatrik Acil Tıp:Acil Servis Bölümü Diversifikasyonu
46 Sualtı Hekimliği ve Hiperbarik Tıp
47 Acil Bakımda Ruh Sağlığı
48 Hastane Tıbbı
49 Acil Servis Afet Planlaması ve Müdahalesi
50 Askeri Acil Tıp
51 Bağımsız Acil Servisler
52 Spor Tıbbı
53 Geriatrik Acil Tıp: Kavramlar ve Başarılı Bir Uygulama
54 Yenilikçi Acil Servis Alternatifleri
55 Acil Sağlık Hizmetlerinde Farklılaştırılmış Uygulamalar
56 Hava Ambulansı ve Karadan Kurumlararası Transportun Rolü
BÖLÜM 5 Operasyonlar: Bilişim
57 Klinik Bilişime Giriş
58 Acil Serviste Bilişim Sistemleri: Seçim, Kurulum ve Kullanım
59 Elektronik Sağlık Kayıt Takip Sistemleri
60 Elektronik Sağlık Kayıtları (ESK) Dokümantasyon Sistemleri
61 Bilgisayarlı İstem Girişi ve Klinik Karar Desteği
62 Verilerin Toplanması ve Analizi
63 Zorunlu Destek Teknolojileri
64 Yükselen ve Gelecek Teknolojiler: Simülasyon Tabanlı Eğitim
BÖLÜM 6 Kalite ve Hizmet
65 Etkin Tıbbi Personel İlişkileri
66 Şikayet Yönetimi
67 Şampiyonları Ödüllendirme, Başıboşları Kuşatma
68 Hasta Güvenliği ve Hata Azaltma: Taktiksel Bir Yaklaşım
BÖLÜM 7 Finans
69 İş Planı Geliştirilmesi
70 Kişisel Finansal Planlama
71 Acil Serviste Kaynak Kullanımı
72 Mali Açıdan Başarılı Bir Acil Servis
73 Teşvikler Üzerinden Klinisyen Performanslarının Optimize Edilmesi
74 Teşvik Yoluyla Hemşirelik Performansının Optimizasyonu
75 Mali Açıdan Başarılı Özel Acil Hekim Grubu
76 Akademik Acil Serviste Finansal Başarı
BÖLÜM 8 Geri Ödeme
77 Geri Ödeme Konuları
78 Hizmet Ücreti İçin Hazırlanmak ve Yeni Bir Pratik veya Pratiğin Yeniden Düzenlenmesi
79 Kodlamaya Giriş
80 Gelişmiş Geri Ödeme
81 Acil Servis Tesis Gelirleriyle İlgili Konular
82 Acil Hizmetlerinin Faturalandırılması ve Tahsilatı
83 Uyum Kültürü Oluşturmak ve Etkili BirUyum Programını Sürdürmek
BÖLÜM 9 Kontratlar
84 Müzakere Becerileri
85 Doktorlarla Olan Sözleşmeler
86 Hastanelerle Sözleşme; Şartlar, Anlayış ve Stratejiler
87 Kadroluya Karşı Sözleşmeli
BÖLÜM 10 Yasal ve Düzenleyici Sorunlar
89 Acil Servis Liderleri İçin EMTALA
90 Tıbbi Tedavinin Kabulu ve Reddi
91 Acil Servis Dokümantasyonu
92 Raporlama Gerekleri, Gizlilik ve HIPAA
93 Çıkış İşlemleri, Taburculuk ve Takip
BÖLÜM 11 Malpraktis
94 Acil Serviste Risk Yönetimi: Zorluklar ve Fırsatlar
95 Acil Servis Risk Yönetimi Uygulaması
96 Malpraktis Sigortası
97 Tıbbi Kötü Uygulama, Bireysel Bedel
98 Tıbbi Malpraktis
BÖLÜM 12 İnsan Kaynakları
99 İnsan Kaynakları Yönetimi: Temel Prensipler
100 Hekim İstihdamı, Akreditasyon ve Oryantasyon
101 Hekim Elde Tutma, Geri Bildirim ve Mesleki Gelişim
102 Hemşire İstihdamı, Akreditasyonu ve Oryantasyonu
103 Hemşirelerin Elde Tutulması
104 Sağlığı Bozulan Personelin Kontrolü
105 Acil Tıpta Nesilsel Farklılıklar
106 Cinsiyet Çeşitliliği
Editör(ler) | Thom A. Mayer |
Editör(ler) | Robert W. Strauss |
Çeviri Editörü | Dr. Şervan Gökhan |
Dil | Türkçe |
Basım Yılı | 2017 |
Baskı Sayısı | 1. Baskı |
Ebat | 19,5x27,5 cm |
Kapak / Cilt | Sert Kapak |
Kâğıt Kalitesi | Kuşe Kâğıt |
ÜRÜN DEĞİŞTİRİLMESİ VE İADE
Size yanlış ürün gönderilmesi halinde, tarafımıza yanlış gönderilen ürün ulaştırıldığı tarihte size yeni ürününüz gönderilecektir.
Size gönderilen üründe herhangi bir sebeple hata, bozulma ya da başka bir eksiklik olması durumunda bu ürünün değiştirilmesini ya da iade edilmesini talep edebilirsiniz. Bu durumda bize hatayı bildirdiğiniz tarihte size yeni ürün gönderilecek ve ek bir kargo ücreti talep edilmeyecektir.
Üründeki hatalardan kaynaklanan değiştirme ya da iade istekleri; ürün tüketicinin eline geçtiği tarihten itibaren en geç 7 gün içinde yapılmalıdır. Daha sonraki bir tarihte oluşacak bu tür istekler geçersiz olacaktır.
Herhangi bir hata durumu olmadan değiştirme veya iade istemi durumunda ürün "Dünya Tıp Kitabevi ."ne kullanılmamış ve hasarsız olarak geri iade edilmelidir. Eğer alınan ürün başka bir ürünle değiştirilmek isteniyorsa iki ürün arasındaki fiyat farkı tespit edilecek ve iade/ilave fiyat durumu müşteriye bildirilecektir.
TESLİMAT
Tüm siparişleriniz "Aras Kargo" aracılığı ile siz değerli müşterilerimize ulaştırılmaktadır.
Tarafımıza yapmış olduğunuz sipariş aynı gün içerisinde değerlendirilir ve kargo ile size ulaştırılması sağlanır.
ÖZEL DURUMLAR: 1) Hava muhalefeti olduğu durumlar, 2) İstenilen ürünün halihazırda stoklarımızda olmadığı durumlar (Bu durumda sistemimiz size bir bilgi mesajı yollayacaktır.)
Yurtdışı siparişlerinizde sizden sadece ürün bedeli talep edilecektir. Kargo ücreti, size kargo hizmetini veren firmaya (UPS ya da DHL) tarafınızdan ödenecektir.
Azerbaycan gönderilerinde teslimat; STAR OK otogar şubesinden kargo ücreti tarafınızdan ödenerek yapılmaktadır.
SİPARİŞ İPTALİ
Siparişinizi iptal ettirmek için 0312 231 31 33 numaralı telefonumuzdan müşteri hizmetleri departmanımızdan destek alabilirsiniz. Talebiniz bize ulaştığında işlemler yapılarak tarafınıza bilgi verilir.
Ödemesini yaptığınız iptal taleplerinizin iadeleri yapıldıktan sonra en geç 3 iş günü içerisinde ilgili hesabınıza yansır. (İyzico ödeme firmasının iletmiş olduğu zamandır.)
GİZLİLİK
Sayın Müşterimiz;
Web sitemizden yapmış olduğunuz tüm alışverişlerinizde tarafımıza vermiş olduğunuz kredi kartınız ile ilgili bilgileriniz yapmış olduğunuz ödeme seçeneğine göre İyzico Sanal POS güvencesindedir. Ayrıca, tarafımıza vermiş olduğunuz fatura bilgileriniz ve kişisel bilgileriniz kesinlikle üçüncü kişiler ile paylaşılamaz. "Dünya Tıp Kitabevi"nden satın aldığınız tüm ürünleri hasarsız ve eksiksiz olarak faturası ile birlikte zamanında teslim etmekten DÜNYA TIP KİTABEVİ sorumludur.