Acil Servis Yönetimi
Acil Servis Yönetimi
480,00 TL
Acil Servis Yönetimi

Acil Servis Yönetimi

480,00 TL
Yayınevi: Akademisyen Kitabevi ISBN: 9786059354912 Sayfa Sayısı: 796
Editör(ler): Thom A. Mayer, Robert W. Strauss Çeviri Editörü: Dr. Şervan Gökhan Dil: Türkçe Basım Yılı: 2017 Baskı Sayısı: 1. Baskı Ebat: 19,5x27,5 cm Kapak / Cilt: Sert Kapak Kâğıt Kalitesi: Kuşe Kâğıt

En geç Perşembe Günü Saat:18:00'a Kadar Kargo

Sayfayı Yazdır

Sayfayı Paylaş

Ürün Özellikleri

Acil Servis Yönetimi Kitabı 2017

BÖLÜM 1 Liderlik Prensipleri

    1   Liderlik, Yönetim ve Motivasyon

    2   Vizyon, Misyon, Değerler, Strateji ve Taktikler: Hastalara Hizmet, Ekibe Hizmet 

    3   Değişim ve Proje Yönetimi: Pratik Bir Yaklaşım

    4   Yönetici Gücün Etkin Kullanımı: Ön Cepheden Bir Bakış Açısı  

    5   Acil Servisin Hastane Yönetimi İle Etkileşimi

    6   Örgütlerde Yönetim Profesyonelleri: Hekim ve Hemşire Liderlerin Rolü   

    7   Hasta Güvenliği: Hata Ayıklama

    8   Çatışma Yönetimi

    9   Toplantıların Etkili Şekilde Gerçekleştirilmesi

   10   Acil Serviste Müşteri Hizmetleri

   11   Yazılı Belge / Cümle Kalıbı: Hizmeti Geliştirmek için Kanıta Dayalı Dilin Kullanımı

   12   Acil Serviste Takım Çalışması ve Disiplini

   13   Kişisel ve Profesyonel Denge Sağlama

BÖLÜM 2 Operasyonlar: Genel

   14   Liderlik, Tıbbi Yöneticilik

   15   Liderlik, Hemşirelik Direktörü

   16   Acil Serviste Hekim-Hemşire Yöneticisi İlişkisi

   17   Acil Servis Personel İstihdamı

   18   Hemşire İstihdamı

   19   Acil Hekim ve Hemşirelerinin Verimliliğinin Değerlendirilmesi

   20   Acil Serviste Hekim Yardımcılarıve Pratisyen Hemşireler

   21   Tıbbi Sekreterlik

   22   Acil Servis Mevzuatının Getirdiği Düzenlemeler ve İlaçla Tedavi Mutabakatı

   23   Acil Serviste Şiddet

   24   Acil Serviste Yaşam Sonu Sorunları

   25   Acil Servis Tasarımı

   26   Acil Servis Hizmetlerinin Etkin Pazarlaması

   27   Acil Servis Hastalarına Çok Kültürlü Yaklaşım

   28   Acil Servis Altyapısı

BÖLÜM 3 Operasyonlar: Akış

   29   Hasta Süreci: Neden Önemlidir, Nasıl Çözülür – Giriş

   30   Hasta Akış Prensipleri

   31   Triaj, Hasta Tanılama, Sınıflandırma, Bölümleme ve Kayıt

   32   Ön-Değerlendirmeli Akış: Ekip Triajı ve Tedavisi, Triajda Sağlık

          Personeli ve Diğer Yaratıcı Stratejiler

   33   Ön Değerlendirmeli Hasta Bakımı: Triajda

   34   Hızlı Bakı İsim Değil Fiildir: Acil Servis Hızlı Bakı Birimlerinin Rolü

   35   Hekimle Temastan Çıkış Kararına Kadar Hasta Akışının Optimizasyonu

   36   Acil Servislerde Gözlem ve Hızlı Tedavi Birimlerinin Rolü

   37   Hasta Kabullerinin Hızlandırılması

   38   Klinikten Ayrılış Kararı: Zorlu Son

   39   Beklemeyi Yönetmek: Bekleyişin Psikolojisi

   40   Hastane Genelinde Hasta Akışı ve Acil Servis

   41   Tam Kapasiteye Ulaşmak İçin Etkin Çözümler

BÖLÜM 4 Operasyon: Acil Servis Uzmanlık

   42   Göğüs Ağrısı Üniteleri

   43   Travma Merkezi Uzmanlaşması

   44   Zehir Merkezi Bakımı

   45   Pediatrik Acil Tıp:Acil Servis Bölümü Diversifikasyonu

   46   Sualtı Hekimliği ve Hiperbarik Tıp

   47   Acil Bakımda Ruh Sağlığı

   48   Hastane Tıbbı

   49   Acil Servis Afet Planlaması ve Müdahalesi

   50   Askeri Acil Tıp

   51   Bağımsız Acil Servisler

   52   Spor Tıbbı

   53   Geriatrik Acil Tıp: Kavramlar ve Başarılı Bir Uygulama

   54   Yenilikçi Acil Servis Alternatifleri

   55   Acil Sağlık Hizmetlerinde Farklılaştırılmış Uygulamalar

   56   Hava Ambulansı ve Karadan Kurumlararası Transportun Rolü

BÖLÜM 5 Operasyonlar: Bilişim

   57   Klinik Bilişime Giriş

   58   Acil Serviste Bilişim Sistemleri: Seçim, Kurulum ve Kullanım

   59   Elektronik Sağlık Kayıt Takip Sistemleri

   60   Elektronik Sağlık Kayıtları (ESK) Dokümantasyon Sistemleri

   61   Bilgisayarlı İstem Girişi ve Klinik Karar Desteği

   62   Verilerin Toplanması ve Analizi

   63   Zorunlu Destek Teknolojileri

   64   Yükselen ve Gelecek Teknolojiler: Simülasyon Tabanlı Eğitim

BÖLÜM 6 Kalite ve Hizmet

   65   Etkin Tıbbi Personel İlişkileri

   66   Şikayet Yönetimi

   67   Şampiyonları Ödüllendirme, Başıboşları Kuşatma

   68   Hasta Güvenliği ve Hata Azaltma: Taktiksel Bir Yaklaşım

BÖLÜM 7 Finans

   69   İş Planı Geliştirilmesi

   70   Kişisel Finansal Planlama

   71   Acil Serviste Kaynak Kullanımı

   72   Mali Açıdan Başarılı Bir Acil Servis

   73   Teşvikler Üzerinden Klinisyen Performanslarının Optimize Edilmesi

   74   Teşvik Yoluyla Hemşirelik Performansının Optimizasyonu

   75   Mali Açıdan Başarılı Özel Acil Hekim Grubu

   76   Akademik Acil Serviste Finansal Başarı

BÖLÜM 8 Geri Ödeme

   77   Geri Ödeme Konuları

   78   Hizmet Ücreti İçin Hazırlanmak ve Yeni Bir Pratik veya Pratiğin Yeniden Düzenlenmesi

   79   Kodlamaya Giriş

   80   Gelişmiş Geri Ödeme

   81   Acil Servis Tesis Gelirleriyle İlgili Konular

   82   Acil Hizmetlerinin Faturalandırılması ve Tahsilatı

   83   Uyum Kültürü Oluşturmak ve Etkili BirUyum Programını Sürdürmek

BÖLÜM 9 Kontratlar

   84   Müzakere Becerileri

   85   Doktorlarla Olan Sözleşmeler

   86   Hastanelerle Sözleşme; Şartlar, Anlayış ve Stratejiler

   87   Kadroluya Karşı Sözleşmeli

BÖLÜM 10 Yasal ve Düzenleyici Sorunlar

   89   Acil Servis Liderleri İçin EMTALA

   90   Tıbbi Tedavinin Kabulu ve Reddi

   91   Acil Servis Dokümantasyonu

   92   Raporlama Gerekleri, Gizlilik ve HIPAA

   93   Çıkış İşlemleri, Taburculuk ve Takip

BÖLÜM 11 Malpraktis

   94   Acil Serviste Risk Yönetimi: Zorluklar ve Fırsatlar

   95   Acil Servis Risk Yönetimi Uygulaması

   96   Malpraktis Sigortası

   97   Tıbbi Kötü Uygulama, Bireysel Bedel

   98   Tıbbi Malpraktis

BÖLÜM 12 İnsan Kaynakları

   99   İnsan Kaynakları Yönetimi: Temel Prensipler

100   Hekim İstihdamı, Akreditasyon ve Oryantasyon

101   Hekim Elde Tutma, Geri Bildirim ve Mesleki Gelişim

102   Hemşire İstihdamı, Akreditasyonu ve Oryantasyonu

103   Hemşirelerin Elde Tutulması

104   Sağlığı Bozulan Personelin Kontrolü

105   Acil Tıpta Nesilsel Farklılıklar

106   Cinsiyet Çeşitliliği

Diğer Detaylar

Editör(ler) Thom A. Mayer
Editör(ler) Robert W. Strauss
Çeviri Editörü Dr. Şervan Gökhan
Dil Türkçe
Basım Yılı 2017
Baskı Sayısı 1. Baskı
Ebat 19,5x27,5 cm
Kapak / Cilt Sert Kapak
Kâğıt Kalitesi Kuşe Kâğıt

Kargo & Teslimat

ÜRÜN DEĞİŞTİRİLMESİ VE İADE

Size yanlış ürün gönderilmesi halinde, tarafımıza yanlış gönderilen ürün ulaştırıldığı tarihte size yeni ürününüz gönderilecektir.

Size gönderilen üründe herhangi bir sebeple hata, bozulma ya da başka bir eksiklik olması durumunda bu ürünün değiştirilmesini ya da iade edilmesini talep edebilirsiniz. Bu durumda bize hatayı bildirdiğiniz tarihte size yeni ürün gönderilecek ve ek bir kargo ücreti talep edilmeyecektir.

Üründeki hatalardan kaynaklanan değiştirme ya da iade istekleri; ürün tüketicinin eline geçtiği tarihten itibaren en geç 7 gün içinde yapılmalıdır. Daha sonraki bir tarihte oluşacak bu tür istekler geçersiz olacaktır.

Herhangi bir hata durumu olmadan değiştirme veya iade istemi durumunda ürün "Dünya Tıp Kitabevi ."ne kullanılmamış ve hasarsız olarak geri iade edilmelidir. Eğer alınan ürün başka bir ürünle değiştirilmek isteniyorsa iki ürün arasındaki fiyat farkı tespit edilecek ve iade/ilave fiyat durumu müşteriye bildirilecektir.

 

TESLİMAT

Tüm siparişleriniz "Aras Kargo" aracılığı ile siz değerli müşterilerimize ulaştırılmaktadır.

Tarafımıza yapmış olduğunuz sipariş aynı gün içerisinde değerlendirilir ve kargo ile size ulaştırılması sağlanır. 

ÖZEL DURUMLAR: 1) Hava muhalefeti olduğu durumlar, 2) İstenilen ürünün halihazırda stoklarımızda olmadığı durumlar (Bu durumda sistemimiz size bir bilgi mesajı yollayacaktır.)

Yurtdışı siparişlerinizde sizden sadece ürün bedeli talep edilecektir. Kargo ücreti, size kargo hizmetini veren firmaya (UPS ya da DHL) tarafınızdan ödenecektir.

Azerbaycan gönderilerinde teslimat; STAR OK otogar şubesinden kargo ücreti tarafınızdan ödenerek yapılmaktadır.

 

SİPARİŞ İPTALİ

Siparişinizi iptal ettirmek için 0312 231 31 33 numaralı telefonumuzdan müşteri hizmetleri departmanımızdan destek alabilirsiniz. Talebiniz bize ulaştığında işlemler yapılarak tarafınıza bilgi verilir.

Ödemesini yaptığınız iptal taleplerinizin iadeleri yapıldıktan sonra en geç 3 iş günü içerisinde ilgili hesabınıza yansır. (İyzico ödeme firmasının iletmiş olduğu zamandır.)

 

GİZLİLİK

Sayın Müşterimiz;

Web sitemizden yapmış olduğunuz tüm alışverişlerinizde tarafımıza vermiş olduğunuz kredi kartınız ile ilgili bilgileriniz yapmış olduğunuz ödeme seçeneğine göre İyzico Sanal POS güvencesindedir. Ayrıca, tarafımıza vermiş olduğunuz fatura bilgileriniz ve kişisel bilgileriniz kesinlikle üçüncü kişiler ile paylaşılamaz. "Dünya Tıp Kitabevi"nden satın aldığınız tüm ürünleri hasarsız ve eksiksiz olarak faturası ile birlikte zamanında teslim etmekten DÜNYA TIP KİTABEVİ sorumludur.